Post by grannandcerdesu on Feb 21, 2022 7:44:48 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ronin: The Last Samurai ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ronin: The Last Samurai IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijausten mahdollistaminen ▞▞▞
▞▞▞ Ronin: The Last Samurai 2022 version ▞▞▞
Tyhmä peli, suuren rahan nappaus kehittäjiltä ja superhienoa jopa pelata.Ja vakavasti chaos crevice on typerin tila, jonka kehittäjät ovat voineet tehdä
Super hauskaa. Hänellä on hyvä taitokäyrä, jossa sinun on oltava hyvä päästäksesi pitkälle. Pidän hahmoista ja vaihteistosta, ja rajoitetut mikrotapahtumat ovat mukavia. Tämä peli on vähän kuin pimeät sielut mobiilissa.
Pidin siitä kovasti, kunnes tajusin, että ryhmässä ei voi valita, minkä vihollisen kimppuun hyökätään. Yksi kaveri heikkenee ja alas, kun toinen hyökkää kimppuun... jos estät, se siirtää hyökkäyksesi tuohon kaveriin. Et voi hyökätä heikentynyttä vastustajaa vastaan liikkumatta ympäriinsä yrittämättä vaihtaa takaisin... pilaa taistelun kokonaan... ainoa asia tässä pelissä. Tietysti voit aina vain saada puukotuksen selkään muutaman kerran.
Peli on super hauskaa. Mekaniikkaan tottuminen vie vähän aikaa, mutta se on niin hauskaa
Tämä on sekiro sekoitettuna jousimiessankariin. Hahmo näyttää jopa sekirolta. Käyt läpi tasoja juoksuilla. Joten joka kerta kun kuolet, aloitat uudelleen tasolta 1. Saat myös run xp:n vihollisten tappamisesta, josta saat tilapäisiä etuja kyseiselle juoksulle. Taistelujärjestelmä on ajoitukseen perustuva. Jos et ole hyvä ajoittamaan, sinulla on huono aika. Erittäin kovaa. Hyvien varusteiden saaminen on tuskaa. Pääset pelin tiettyyn pisteeseen, jossa käytät kaikki yrityksesi ja joudut odottamaan tunnin. Hyvä ja hauska peli kuitenkin.
Pudota 3:sta 1 tähden. Uusi päivitys on yksinkertaisesti pettymys. Kehittäjä käyttää niin paljon aikaa yrittääkseen houkutella käyttäjiä käyttämään enemmän (essencen esittely), mikä on mielestäni järkevää. Mutta uutta vaihetta/peliä ei esitetä. Ne vain lisäsivät vaikeustasoa parantamalla olemassa olevien vihollisten/pomojen tilastoja kussakin vaiheessa, lyhentäen torjunta-/vastasalama-aikaikkunaa entisestään ja tekivät vihollisesta hyvän estämisen. Milloin voin valita, mihin viholliseen hyökätän helpommin?Olen pelannut tätä peliä jonkin aikaa ja tiedän, että se ei ole helppoa, mutta nautin siitä. Olen nyt melkein 60-tasolla ja kyse on todella kärsivällisyydestä... Ongelmani on, että näen kauden tulostaulukoiden huipulla matalan tason ihmisiä, joilla on huonolaatuiset vaihteet, enkä usko, että on mahdollista päihittää shuraa niin helposti heidän kanssaan. taso ja varusteet, joita he käyttävät ilman huijausta. Jos joku teistä kehittäjistä vastaa tähän ja tutkii sitä, nostan arvosanani takaisin arvoon 5*
Loistava peli, pelannut sitä niin paljon viime viikon ajan, aivan kuten Sekiro...mutta, voittaminen on jotenkin maksullista, ostin soturin polun vain tajutakseni, että nyt sinun on ostettava se uudelleen, joten sinun on itse asiassa maksettava 2 viikon välein, jotta voisit pelata peliä kuten sinun pitäisi pystyä... puhumattakaan siitä, että se ei ole niin halpa, tarkoitan, että se maksaa melkein kuin jotkut taistelupassit joissakin PC-peleissä, mutta ne kestävät kuukauden tai kaksi, tässä on vain IHMISET 2 VIIKKOA... 1 kertasopimus, joka kestää ikuisesti == 5 tähteä... siinä kaikki!
Olen etsinyt tällaista peliä jonkin aikaa, rakastan vaikeustasoa ja sitä, kuinka todella innostut, kun tyhjennät niin kovaa etsausta. Erinomaiset hallintalaitteet, vaikka en tiedä osaanko koiran iskeä omassani, koska olen tehnyt sen, vaikka en pystynyt, mutta se saattaa olla ajoitukseni aseiden kanssa. Heillä on myös paljon aseita, joita voi hallita ⏯️ ng, JOKAINEN omalla erikoisella, joka on rakennettu taistelussa. Loistava peli, jota pelataan ainakin joka päivä.
Nautin todella tästä pelistä tämän päivän päivitykseen asti. Nyt se ei toista, ja vain kehottaa minua päivittämään.
Pakotetut päivitykset jatkuvasti. Voit harvoin vain avata sovelluksen ja pelata milloin haluat.
Monille lisää, kun kuolet lisää, ja odotan 1 päivän ilmaisia laatikoita ja kelloja! Miksi et vaihtaisi peliin lisäyksiä!
Se on todella hieno peli, tapa, jolla tämä peli luotiin, oli hämmästyttävää. Minulla on yksi ongelma palkintojen kanssa, mielestäni meidän pitäisi saada helmiä jokaisen vaiheen voittamisen jälkeen. Mielestäni 10 helmiä on keskimäärin.
Pidin pelistä, mutta kun minua pyydettiin päivittämään, poistin asennuksen ja latasin sen uudelleen nyt, se vain pyytää päivitystä, eikä sitä voi enää edes pelata.
Tämä peli on mahtava, jos se lisää väriä iholle, mutta ei rajallista aikaa ikuisesti ja lisää hahmoja ja luvusta tulee 10 taistelua, ei 20, koska 20 on liikaa ja tämä peli tarvitsee useamman kuin yhden luokan, jotta voit valita minkä tahansa haluamasi luokan ennen pelaamista
Tämä on erittäin näppärä ja hauska peli... Melko haastava myös... ei niinkään, että ei halua pelata, mutta vain tarpeeksi jatkaaksesi pelaamista. Ainoa pettymykseni on, että toivon, että kun kuolet, se alkaisi siitä mihin jäit, eikä tasoa tarvitsisi aloittaa alusta... Tämä on enemmän archero-tyyppinen fiilis.. silti erittäin hyvä peli
Pelistä nauttiminen toistaiseksi ainoa valitus on laskurin salaman ajoitus, paitsi että loistava peli
PARAS mobiilipeli mitä olen tähän mennessä pelannut. Rakastan parry- ja counter-salamaa. Nämä 2 liikettä animaatioiden peruuttaminen lohkolla on niin hauskaa tehdä. Hyökkäys- ja liikeanimaatiot ovat sulavia. 3 asetta eri tilastoilla pelattavaksi, rakastan sitä.Olen pelannut 3 tuntia putkeen ja olen hieman ohittanut soturimunkin. Olen itse asiassa yllättynyt siitä, että pelissä ei esiinny tyhjästä mainoksia, en luultavasti haittaisi, peli on hämmästyttävä. Katson mainoksia joka kerta kun kuolen, miksipä ei
Loistava peli, loistava toteutus, mutta etenemisen tunnetta ei ole. Et tunne, että vahvistuisit, koska varusteita on uskomattoman vaikea löytää. Se vain tekee asioista tylsempiä ja tylsempiä kuin niiden tarvitsee olla.
VAIHTAMINEN note9:stä s21:een ja se pakotti minut aloittamaan alusta, menettäen KAIKKI edistymiseni. Jopa katkaistu Googleen. Peli lopetettu. Peli käynnistetty uudelleen, yhdistetty uudelleen Googleen. Peli lopetettu, peli käynnistetty uudelleen. Edelleen kuollut. Ei apua myöskään "tukihenkilöiltä".
Cheerleader Champion Dance Off سیمولیشن nro
Ronin: The Last Samurai Akcja awv
Sovellusta ei voitu päivittää, yritin asentaa uudelleen, mutta silti viesti vaatii päivityksen.Mikä tämä on?
Ronin: The Last Samurai Δράση idmw
Avattu raid 3. tasolle toistaiseksi. Vain 2. tason raid tuottaa vaihteita ja yleensä renkaita ja muita rihkamaa yhä uudelleen ja uudelleen. Minkä tahansa aseen tai panssarin löytäminen on erittäin harvinaista, vaikka ostaisit satoja dollareita. Windwalkin nerfin (HP regenin poistamisen) jälkeen seuraavan tason lyömisestä tuli mahdoton tehtävä, jopa parilla Legendary-vaihteella ja muilla Epicillä. Jatkuu kirjautumalla sisään kerran päivässä saadakseen päivittäisen palkinnon ja Epic~Great chesin kerran viikossa pelaamatta 4 nyt.
Minulle tämä peli ei ollut ollenkaan hauskaa. Äärimmäisen kovaa ja anteeksiantamatonta. Puolet ajasta lohkoni eivät koskaan rekisteröityneet ja sama laskuriosumieni kanssa. Olen iloinen, etten laittanut penniäkään tähän peliin. Älä tuhlaa aikaasi tähän peliin.
Ronin: O Último Samurai Ação lkj
Aika hauskaa. Pohjimmiltaan lähitaistelujousi, jossa on viileä samurai-estetiikka. Haluaisin nähdä enemmän syvyyttä taitopohjaan verrattuna tilastoihin. Ehkä rulla ja komboja. Jatka samoin
Peli oli hyvä ja vakaa, mutta päivityksen jälkeen peli viivästyi. Korjaa tämä
Erittäin hyvä peli, joka on ainutlaatuinen useimmista peleistä, mutta tämän ongelmana on vain se, että pari on hieman liian vaikea ennakoida tai ennustaa ja se tarvitsee järjestelmän, joka näyttää, mitä jotkut taidot tekevät (kun olet päätarinatehtävässä ja nouset tasolle, en osoita sinulle, että mitä taito tekee, kun pystyt hankkimaan sen), josta on hieman vaikeampi pitää
Tämä on vain sekiro shadows die kahdesti repeämä pois, kuten se käyttäisi samaa asentoa ja poikkeutusjärjestelmää, se jopa käyttää samoja hahmoja
Antaisin pelille paremman arvosanan, mutta ensimmäinen pomo on lähes mahdoton
Tämä on aika siisti peli. Melko hienoa, jos haluat pysyä vapaana pelaamassa. Olisi hienoa, jos olisi jonkinlaisia tapahtumia tai sisäänkirjautumispalkintoja. Aluksi on, mutta sen jälkeen ei ole mitään... pelkkää jauhamista.
Loistava peli, aivan kaunis ja haastava Rakastan sitä, että voit nousta tasoa taistelun aikana hahmojen tason lisäksi, tuo peliin uutta dynamiikkaa satunnaisella attribuutilla, jonka saat joka kerta kun nouset tasolle. Myös raid-vaihtoehto aiemmin tyhjennettyjen karttojen tyhjentämiseksi on avain edistymiseen, kun et ole pelissä, tarjoaa tauon, mutta silti hyödyt seisokeista. Jatka samaan malliin, rakastan sitä!
Ei hyvä arvostelu Pelasin tätä peliä jonkin aikaa. Pidin niistä todella. Nyt ei voinut pelata ns. bugin takia, joka jatkuvasti kehottaa minua päivittämään pelin, vaikka tein ne useita kertoja.. vaikka poistin ja asensin pelit uudelleen...mikään ei toiminut. Hei tukitiimi, siivoa bugikaverit välttääksesi jotkin kaverit poistamasta pelin asennusta
ÄLÄ OSTA TÄTÄ PELIÄ, ellet OLE VALMIS KÄYTTÄMÄÄN SUURIA RAHASUMMAJA! Peli ja konsepti on hauskaa, mutta SUURI PAY TO WIN -peli. Käytin 20 dollaria 10 rintakehästä ja sain vain 1 violetin (mikä oli taattu) ja loput vihreät, kuten oletko tosissasi, tämä peli ei ole sen rahan arvoinen, jota he yrittävät saada sinulta. Jopa päivityksen jälkeen tämä peli kiusaa sinua edelleen. Sanotaan 50 %:n mahdollisuus fuusioon, mutta se on bs, että veljelläni on myös tämä peli ja molempien välillä olemme tehneet 5 violettia fuusiota ja voittaneet 1
Erittäin tyylikäs taide. Taistelussa on hyvin toteutettu torjunta- ja vastamekaniikka, mutta liikkeen hyödyllisyys on vähäistä. Tasoitus kahdesti yhden aallon jälkeen ei palauta hp:tä kahdesti, mikä ei näytä tarkoitetulta taitokuvauksen mukaan. Laitteiden hankinta on turhauttavaa.
Liian vaikeaa edetä tasoilla, hankkia uusia esineitä, ja pahinta on, että pelissä ei ole mitään