Post by grannandcerdesu on Feb 21, 2022 8:05:56 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic CD Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic CD Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodegenerator utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Sonic CD Classic 2022 version ▞▞▞
Hvorfor er musikken så skummel. Vil de at barn skal få mareritt?
Dette spillet skremmer meg til og med latteren når du dør 😬
den er praktisk talt uspillbar. Jeg får stadig denne dumme tik tok-annonsen som ikke spilles ordentlig, og den får skjermen til å bli svart og ingenting annet enn hjem-knappen fungerer. Fix og jeg vil gi den 5 stjerner.
Dette spillet er skummelt bro, som om jeg nettopp så lydtesten og gjett hva jeg fikk denne meldingen og bildet av Majin bro, og dette er bokstavelig talt skremmende som bokstavelig talt ikke spill dette spillet som om jeg ikke tuller, du har ikke skummel musikk spilt der inne, og du vet hva det betyr Majin er djevelen, og det betyr at han klarte det
Ikke verst det fikk noen feil som at sonic ble sittende fast og jeg kunne ikke gjøre noe, så jeg måtte avslutte spillet og starte på nytt. Kontrollene er litt små kan gjøre med å kunne justere dem
Dude hvorfor er som de seks hvorfor er så trist det andre nivået så varmt som det tredje andre nivået er så vanskelig hvorfor er ikke noen hvorfor kan ikke når kan du bare gjøre det til en vanlig sjefskamp det er så vanskelig å kontrollere hvorfor hvorfor dette er grunnen til at jeg gir den en stjerne Du vet hva som vil skje vil du gjøre meg glad lagt til Sonic mania på Google Play, men nei, du er bare så slem du legger inn Sonic CD i stedet for Sonic mania herregud, du er bare så mener
Fantastisk port. Jeg fant ingen feil. Men jeg foretrekker å spille på en større skjerm, så dette er vanligvis for når jeg står i kø
Utrolig spill, men det fungerer på Nvidia Shield, og likevel er det ikke tilgjengelig. Jeg kjøpte det før det kom ut som en klassisk utgave, nå må jeg ha annonsestøtte, vennligst fiks dette for Nvidia Shield eller utgi originalversjonen på nytt
Den definitive måten å spille Sonic CD på. Spillet kontrollerer veldig bra og går også bra.
Jeg liker sonic-spill, og det er irriterende at jeg må se Sonic Dash-annonsen på skjermen mens jeg spiller.
Kan du fikse spillet ble det forsinkelse da jeg åpnet det
Jeg vil gi den en fire årsak super sonic er ikke i spillet, og hvorfor har den tidssteiner i stedet for kaossmaragder? Emeralds ville vært mye kulere Og jeg kan ikke engang komme til den gode fremtiden i QQ og WW
ikke så god som 1 2 og 4 på grunn av de virtuelle genesis-knappene. men det var ikke ille heller.
Spillet krasjer hver gang jeg prøver å åpne det, kan du fikse det
Jeg gir den tre stjerner på grunn av flere grunner. En: det er en forferdelig lydoverlappingsfeil som høres ut som skriking. To: Jeg personlig har problemer med at prestasjoner ikke låses opp, da jeg først lastet ned dette spillet, men prestasjonen "alle stadier klare" låses opp som normalt, jeg slo spillet minst fem ganger, men det ville ikke låse opp. så jeg startet en ny profil og har nå ikke tilgang til prestasjoner eller topplister i det hele tatt. Dette er det eneste soniske spillet jeg har hatt dette problemet med.
På den første Dr eggman-kampen krasjet spillet mitt og kastet meg ut av det. Da jeg forsøkte å hoppe mot kapselen, snurret det ham inn i inngangen til skjermen og jeg kunne ikke bevege meg eller hoppe noe sted, vennligst fiks dette. Jeg har et skjermbilde å bevise.
Dette spillet jukser! Først av alt når du starter er det et tillegg som feiler spillet. Du må x ut og gå inn igjen for å spille. For det andre er ringene i veggene. For det tredje når du prøver å få lydtest og må gå fort som mulig, bestemmer de seg for å legge til støtfangere og stjernestøtfangere for å slå deg tilbake! IKKE LAST NED!!!!!!!!!!!!!!
Sonic CD Classic ઍક્શન dyem
Dette er et bra spill og ville vært en fantastisk port hvis ikke for én ting: spillet går for fort! Bildehastigheten er ikke begrenset, så de med telefoner med høy oppdateringsfrekvens må endre hele skjerminnstillingene til 60hz. En oppdatering som legger til en rammehastighetshette ville bli satt stor pris på.
et veldig bra retrospill bare litt for hardt og bare litt mer innhold ville være eksepsjonelt veldig bra spill sega og kanskje endre kontrollene de er litt for frekke ha en fin dag
Jeg liker dette spillet, jeg liker bare delen når Amy Rose blir fanget henne fanget av Metal Sonic CD det er bare så morsomt å se et barn en karakter som er så irriterende å bli fanget fordi Amy Rose er den mest irriterende er karakterene i Sonic CD jeg bare ikke ikke liker det jeg bare hater når Amy Rose fanger Sonic bare for at hun skal få en klem hun kan bare be Sonic om en klem hun ikke trenger som bare gi dem en klem på gaten
Jeg elsker spillet, men Collision Chaos 3 er så vanskelig å passere. Og kan du lage sonic mania pluss super sonic jeg vil være så takknemlig.
Fortsatt fantastisk! Proff-tips: Prøv å få 25 minutter eller mindre på tidsangrep, og se deretter på tilleggsfanen! Å...og nivåvalget er også i tillegget. Finn ut hvordan du får det! Jeg vet du kan gjøre det!
DETTE SPILLET ER HARDT AKKURAT SOM SONIC 1, men jeg elsker det likevel!
sonic CD er en ressurs med raske plattformnivåer! den inkluderer alle de klassiske funksjonene til den originale versjonen og funksjonene er virkelig strålende, og hvis du er en Mario- eller sonic-fan, er du forpliktet til å spille dette spillet og ha det gøy med det og oppleve det som en enkelt person og nyt det!
Henger noen ganger, og det er en merkelig feil med ringer i veggene
Jeg liker sanic eller sonic fordi det er morsomt å spille spill jeg liker det og abonnere på funneh
Spillet viser en annonse det ikke kan vises, og når jeg lukker annonsen, blir den feilen rettet
Alternativet for å fjerne annonser fjerner dem ikke helt, de viser fortsatt Sega-annonser. folk som betaler for «ingen annonser»-opplevelsen, forventer ingen annonser. Også gratisversjonen oppdateres oftere. Dette betyr at det gir deg mindre insentiv til å kjøpe den annonsefrie versjonen. Sannsynligvis fordi annonsestøttet versjon bringer inn flere midler. Den betalte versjonen mangler ikke-standard skjermutgangsalternativer. Dette betyr at skjermer over 16:9 sideforhold bare vises i 16:9.
GRAFIKKEN ER SÅ DUM OG LAM!!! HVER GANG JEG UPAUSER SPILLET, FÅR JEG EN DUM POP-UP-ANNONSE!!!!!!! HVORFOR EKSISTERTE DETTE DUMME SPILLET TIL OGSÅ!!!.
Sonic CD er et av mine favoritt sonic-spill, men dette må være den verste porten jeg har spilt av den. Jeg forstår at dette er en port fra 2011, og at folkene som jobbet med den definitivt har foredlet arbeidet sitt (sonisk mani), men kontrollene suger på de verste tidene og lydeffektene er supersprø og grisete. Jeg vil imidlertid ikke gi 1 stjerne fordi jeg elsker tillegget av haler og kvaliteten på grafikken
Hvert nivå føles bare som en labyrint, og det tar farten fra spillet.
Utrolig klassisk spill. 11/10. En kritikk er imidlertid annonsene, men de forstyrrer ikke spillingen, så jeg kan tilgi det. God port, og gamepad-støtten er en fin touch.
Sonic CD Classic ایکشن jojr
DETTE SPILLET ER EN KLASSISK JEG ELSKER DET Jeg liker haler, men hvorfor kan du ikke legge til knoker, kanskje skygge og muligens amy selv om du ikke legger dem til, det er et flott spill jeg liker racing metal sonic og ikke for mange annonser så flott spill for Kids💝🖤🤎💙💛🧡💞💚❤💗💗💕💜💛💌💟💚💛🧡💓💚💛🤍❤💜🤎💙💓💗💕💚💛👍👍👍😊😄😊💙😚😄😃😀😉😊💚 Edit: Plus grafikken er fantastisk!!! Stardes speedway er min favoritt fordi du kjører metal sonic, men noen ganger er kontrollene vanskelige, men kjempebra spill💯💙💛🧡💙🤎💕💓💗❤💚💟❣🖤🤎💜❣💟
Det er Sonic.exe i dette spillet, vennligst fjern det. Jeg er redd for Sonic.exe Takk
Det lar meg ikke gå til lydtest selv om jeg får en sann slutt eller god slutt det vil ikke fungere kan du hjelpe meg med å fikse dette spillet
Det laster ikke ned så raskt, og jeg måtte slette halvparten av spillene mine for å få det, det er grunnen til at jeg vurderer det ⭐⭐, DET TAR OGSÅ EN EVIGT Å GÅ OPP 1 BAR
Så snart jeg starter den opp, blir jeg sendt til startskjermen på min Alcatel Pixi 3-nettbrett. Vær så snill, fiks dette, Christian Whitehead! (og Sega)
Kan ikke spille i 5 sekunder uten at den slår seg av
Sonic CD Classic Jangovar qrq
Dette spillet er nå en klassiker med tanke på at spillet er 25+ år gammelt. Et av de beste klassiske soniske spillene du kan spille hvis du vil ha mer plattformspill enn hastighet (spillet er mer vertikalt), noen problemer her og der med spillet, men denne porten er fantastisk med lite eller ingen problemer for berøringsskjerm eller BT-kontroller! Alle som liker plattformspillere bør prøve dette spillet minst én gang i livet.
Jeg liker Sonic cd .... dens bare Sega har bare ikke-annonseversjonen for å kjøpe fordi de vil ha penger
Det er en ganske kul port, men sjefen i andre akten er alt for vanskelig, og du trenger mye flaks
Sonic CD Classic Aksiyon qyny
Dig This! புதிர் ywaj
Dette spillet stresser meg, jeg vet ikke engang hvordan jeg skal passere kollisjonssone 3, og du bør fikse spillet fordi det feiler Sonic fra den nye dashbordet. sone 3 eller 2.
Det er denne tingen alle gjør, de går til lydtesten de skrev inn 46, 12, 25, og du vil finne denne skumle meldingen som er på japansk, det er alt jeg har å si.... Og ikke skriv inn koden, vær så snill, don ikke 🙁🙁
Spillet er stort sett bra, du kan fullføre nivåer ganske enkelt, og det er ikke så utfordrende, men å få kaos-smaragdene, jeg mener tidssteiner er altfor vanskelig, jeg fikk knapt én gang stein og det er ikke nok soner til å få kaos-smaragdene, men hvis du kunne få alle kaos smaragder enklere da ville det fortjent fem stjerner, og det er ganske bra på annonsene det er ikke for mye og det er akkurat nok totalt sett, det er et flott spill, men kaos smaragdene er bare for vanskelig å samle
Det er greit, men det er en stor feil. Du kan ikke spille uten Internett-tilkobling. Jeg ser begrunnelsen for å stoppe folk fra å ødelegge annonsesystemet, men kan det ikke finnes et alternativ?
Går som søppel. Kontrollene er forferdelige, og det er ikke på langt nær så bra som på konsollen. Lyd høres verre ut enn opprinnelsen. Spilt på s9plus