Post by obmiswikage on Feb 24, 2022 20:03:52 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jungle Marble Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jungle Marble Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset nøgle hack ▞▞▞
▞▞▞ Jungle Marble Blast 2022 version ▞▞▞
Fedt spil, men jeg kunne ikke beholde det, fordi det var for spændende. Alle mine spil er terapi til afslapning.
Havde det sjovt indtil nåede 1135 . Boldene bevæger sig alt for hurtigt, og det er umuligt at vinde uden at bruge penge på en masse boosts. Jeg har spildt for mange boosts på ét niveau! Hvis jeg ikke kan bestå niveauet i 5 forsøg, bliver det kedeligt og gør mig irriteret. Jeg har ikke spillet i flere dage på grund af dette. Du får mere interaktion og penge fra mig, når jeg kan spille tankeløst uden at blive unødvendigt frustreret.
Startede meget godt, men der er nogle niveauer, der bruger meget sendetid for at købe mønter. Det er virkelig irriterende, især niveau 388... du bliver på samme niveau i mere end to uger 👎... Spillet skulle automatisk have niveauer af forsøg, og derefter give den nemmere mulighed for at færdiggøre det for at gøre det ægte og underholdende
Jeg begynder at hade det her. Spillet bliver ved med at fryse på alle niveauer. Det er så forbandet irriterende. Jeg skriver sjældent nogen anmeldelse om spil, men dette er virkelig irriterende. Spillet er sjovt i starten, men efterhånden som du bliver højere på niveauer, bliver spillet bare værre. Jeg kan godt lide dette spil, og jeg nød det, men jeg er begyndt at hade det
Dette spil er seriøst så sjovt. Det ville dog være rart, hvis der var ofte stillede spørgsmål om, hvordan man slår visse niveauer, da der ikke er nogen måde, jeg kan se for at finde denne information.
dette spil er så frustrerende! jeg sidder fast på et niveau, og jeg har en masse optjente power-ups, men hver gang jeg klikker på dem for at prøve at bruge dem, skyder en bold i den retning, og jeg ender med at tabe...
Jungle Marble Blast Diverse bni
Siden den nye opdatering, når du spiller et spil, tager det 2 liv. Så i bund og grund får du kun 3 chancer for at bestå niveauet og skal vente, indtil du får 2, 4 eller 6 liv til at spille igen
Ikke glad!! Jeg elsker dette spil, MEN på niveau 195, hver gang jeg er tæt på at slå det, fryser spillet fast!! Mislykkes aldrig!!
Dette er en trist historie om afslutningen på et godt spil. I den nye version kan du ikke trække belønninger fra dine kister. Skærmen fryser. I chest hunter bliver du ikke belønnet for de kister, du vinder. De åbnes i det øjeblik, hvor du rig dem, men intet modtager. Hele spillet nu er bare at se annoncer og skuffelse, når du regner ud, at du ikke vil vinde noget ved slutningen af niveauet. Det var et godt spil før
One Punch - LIMITED EDITION آرکید gpze
Mange af niveauerne er umulige at slå, medmindre du køber hjælp (bomber osv.). Jeg kan godt lide en udfordring, men nogle niveauer er sindssygt svære og umulige at slå.
Super sjovt og nemt at spille.
Mere som Luxor Quest PC-spil end noget andet, jeg har spillet endnu! Har ledt efter dette! Tak CoolStudios! Opdateret til 5 stjerner. Konsekvente forbedringer og stadig sjovt!
Alt for mange annoncer er kun et problem med dette spil. Ellers ret godt spil
Virker på Note 10 plus. Og tidligere på Note 8. Eneste klage, i de sidste par dage er jeg ekstremt skuffet over annoncerne, der er rettet mod et publikum på 18 . Upassende!
Samme old school spil, intet nyt eller specielt, med for mange annoncer er videoannoncerne så irriterende, der er annoncer overalt, hvorfor også mellem hvert niveau? , afinstallerer
Meget dårligt, det tager lang tid at starte, og det er altid tændt, og det fortjener en stjerne til mi
Brug for at være meget tilfreds med spillet, indtil den anden dag, hvor det begyndte at lukke. support har ikke svaret endnu
Det er udfordrende og sjovt at spille. Det holder dig beskæftiget. Jeg slettede det oprindeligt, da det blev for hårdt, men er fast besluttet på at erobre denne gang
Spillet startede godt ud. Men blev en LØN FOR AT VINDE!!!!!! Boards er umulige at vinde uden boosterne.
For mange annoncer efter hvert spil; plus du skal blive ved med at klikke tilbage for at komme til den næste! Jeg bliver muligvis nødt til at slette den på grund af dette.
Slettet måde til mange tilføjelser! Hver eneste gang du passerer for at gå til næste niveau eller trin, er der en tilføjelse, der er tilføjelse, før du hopper til den næste. spillet er godt er lige blevet træt af at vente på, at tilføjelsen er færdig for at starte næste niveau eller etape.
Den går i stykker konstant 😫 den gør hovedet på mig!!! Du starter niveauet med at gøre godt, så pludselig frøs det, og er meget tæt på at slette!!! Og hvorfor tager det 2 liv pr. gang
Jungle Marble Blast Jednoduché hry lvbn
Du kan spille for at slappe af, eller spille, mens du slapper af.. ... .... Men tro ikke, det er for nemt... I svær tilstand kan du måske ikke klare niveauet ved første forsøg..
For mange tilføjelser Tilføjer altid med andre spil. Så skal du købe eller betale for at få dem af. Ikke værd at downloade
Spillet er interessant, men mange advats prøver at finde en løsning
Træt af, at reklamer går i stå eller planlægger bare at stoppe. Ellers få en højere vurdering.. 🐀
Bedste skydespil nogensinde! Masser af kister, mange typer bomber, pointmultiplikatorer osv..Tak udviklere for et rigtig sjovt spil! Kan ikke stoppe med at spille!
Dette er en god erstatning for et pop-case-spil, jeg plejede at spille på min pc. Jeg har spillet andre, hvor jeg ikke kunne nå et bestemt niveau. Selvom jeg måske sidder fast i nogle niveauer her, lærer jeg til sidst at slå dem.
Jungle Marble Blast Casual kat
ville være rart, hvis spillet fryser fast efter hvert spil. seriøst hver kamp
jeg elsker det. Jeg er nødt til at fjerne en stjerne, fordi spillet har for meget reklame.
Jeg elsker at spille spillet. dette er min 3. celle n jeg har downloadet på alle mine telefoner. Jeg havde nået 200 niveau på min sidste telefon, og nu på min nye celle skal jeg starte forfra.Jeg ville ønske, jeg kunne hurtige spillet på min nye celle og spille 200 niveau alligevel, jeg elsker dette spil
Jungle Marble Blast Казуални ddhx
Dette spil bliver værre dag for dag og sidder altid fast og stopper selv..kan du forbedre dette spil mere bedre, da jeg kan lide dette spil meget...
Dejligt spil, men fuldførelse af et niveau får kun 2 stjerner. Jeg spiller hurtigt for at få 3 stjerner, men får ikke..
Hvor længe vil du ikke lade mig bestå niveauet??? Og hvad er det her med vanddråbebelønning??!! Slet det, vi har brug for ordentlige belønninger som før!
Jeg kan kun spille lidt ad gangen. Jeg bliver for involveret og spænder så op, og jeg laver dumme fejl. strategi er spillet
Ingen klar tutorial, men det er meget nemt at spille. Men efter 4. eller 5. etape holdt den op med at virke.
50/50: Halvt ret godt, og halvt "F*** dette spil, ærligt talt." Især på en telefon vs tablet skifter det ofte, når jeg mener at fyre, eller omvendt, og et par flere problemer. Afinstalleret.
Jungle marmor sprængning er virkelig en BLAST!!!👍👍, elskede det hele vejen😘
Ikke sikker på, hvad der er sket for nylig, men spillet er pludselig meget nemmere, end det var før, næsten kedeligt. Ikke tilfreds med de ændringer.
Spillet fryser, hver gang en annonce vises/afspilles.
Annoncer er ikke så slemt som be4 for kun flere liv og power-ups. Det er et ok alternativ til zuma hævn. Et par store problemer. De skiftede til hvert niveau for at forbruge et liv i modsætning til kun at dø, hvilket betyder, at du skal vente med at genoplade eller betale, som er forudindtaget mod de fattige. Køb ikke power-ups, medmindre du kan lide at spilde penge. Der er en kæmpe fejl, hvor de bliver stjålet fra dig. spil, lad os vælge så U die be4 du kan bruge, mindre end en milisec, men det er væk fra inventar. Tilfældige spil går ned under annoncer
Jeg kunne godt lide det, men efter et par opdateringer på det seneste går det langsomt ned til det punkt, at det ikke giver nogen mening at blive spillet længere.
Elsker spillet. Hader længden af annoncerne. FORTRYDENDE!!!!!!
SPILLET ER BARE OK, MEN ANNONCERNE MED NØGNE KVINDER ER UKELT! JEG HAR BLOKERET OG RAPPORTERET ANNONCERNE SOM Upassende, MEN DE POPPER STADIG OP, OG NU ER DER INGEN MÅDE AT BLOKERE ELLER RAPPORTERE! DER ER BØRN, DER SPILLER DISSE SPIL, DER IKKE BEHØVER AT SE ANNONCER MED NØGNE KVINDER OG VOKSENT INDHOLD DER!!! AFINSTALLER OG RAPPORTERING AF DENNE APP TIL GOOGLE!!
Jeg elsker dette spil, men er træt af altid at få 15 minutters hjerte på rattet, tag det af, jeg har mere brug for power-ups, end jeg har ubegrænset liv. Du kan også komme derhen, hvor du kan få hjulet hver 4. eller 6. time i stedet for 8.
Jeg elsker dette spil, det minder mig om spillet Zuma. Jeg ville elske at have det downloadede med den mulighed, men jeg elsker dette spil, og jeg synes også, det er fantastisk, er et af mine yndlingsspil, jeg har mestret så mange af Zuma-stilspillene og spil i marmorstil, som du har givet mig, og det gør virkelig min dag, når jeg har noget at lave sidst på dagen, og så nyder jeg det bare, det er et fantastisk tidsfordriv
Spillet er sjovt og kører problemfrit MEN ... annoncerne er overdrevne. Der er en efter hvert niveau! Du kan selvfølgelig betale for at fjerne dem, men ærligt talt var jeg klar til at afinstallere efter omkring niveau 4. Jeg kunne ikke fokusere på spillet nok til at beslutte, om det var værd at lægge penge i for alle annoncerne. De har endda startskærmen delt for at køre annoncer....😮
Spillet er godt, men monotomt og kedeligt på samme tid. Der er for mange niveauer, der ligner hinanden i spillemåde og udseende. Reducer antallet af niveauer.
Medmindre du er parat til at bruge en masse penge, går det kedeligt langsomt fremskridt gennem niveauerne. Efter min mening har udvikleren sat spillet på et så hårdt præstationsniveau, at uden at betale for ting, der hjælper dig med at klare et niveau, bliver spillet hurtigt kedeligt at spille.
Spillet startede godt, og så har flere reklamer langsomt taget over. Siden min sidste opdatering. Du starter med seks liv, og du mister 1, hver gang du ikke har succes. Så nu bruger du et liv og et løst liv. I en nøddeskal har du 3 liv, medmindre du vil se flere reklamer. Det er på tide at finde et sjovere spil.